Translate

lauantai 27. toukokuuta 2017

Baby-girl and her brother



Nyt on sitten tämäkin koettu! :) Suloista pientä tytteliä ja hänen isoveljeä kävin heidän kotona moikkaamassa. Muutama kuva sitten tännekin! Olin kerennyt jo sala ajatella, että pääsen kokeilemaan nukkuvan vauvan kuvaamista, mutta toisin kävi - neitokainen, joka ensimäiset viikot oli nukkunut ison osan vuorokaudesta, oli melkein koko kuvausajan pirteä kuin peipponen ja tutkaili maailmaa 😄. Mutta niinhän sitä sanotaankin, että nukkuvan vauvan kuvaaminen pitäisi hoita ensimmäisen parin viikon aikana,  minä oli reilusti myöhässä... Toisaalta, enemmän haastetta ja opittava tämä tilanne minulle tarjosi! Vaik en kyllä koe, että kovin hyvin olisin siitä selviytynyt.. Kuten kuvista näkyy, niin kuvankäsittelyharjoituksiakin olen tällä kertaa jonkinverran  tehnyt. Vaativa homma, täytyy nöyränä sanoa. Joten annattehan anteeksi, jos joku käsittelytulos "hieman" ontuu.. 

Nüüd on siis beebipildistamine ka ära proovitud! :) Käisin külas imearmsal pisipiigal ja tema "suurel"  vennal. Panen siia ka siis paar pilti. Olin juba vaikselt lootnud, et saan proovida neid nunnupilte magavast ja armsatesse poosidesse sätitud  beebist, aga võta näpust - pisipreili, kes esimesed nädalad kuni minu tulekuni oli maganud suurema osa ööpäevast, oli ärkvel ja kraps pea kogu selle aja, mis ma neil külas olin. Aga eks magava beebi pildid tulebki teadupärast teha esimese kahe nädala jooksul ja mina jäin ikka tublisti hiljaks. Nende piltide peal harjutasin nüüd ka pilditöötlust.. see iseõppimine on selline kivide ja kändude üle ronimine  ja kahjuks on see  tulemustes näha.. aga ehk annate andeks..











Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Yes, thank you!